Cari apa? Klik saya

Monday, May 14, 2012

Monday

                                                                      








                                                       glitter-graphics.com

Assalamualaikum..Bismillahhirrahmannirrahim.

Entry pertama untuk tahun 2012.
Aku telah lama tidak meng"update" blog kerana kekangan masa dan bz menguruskan si kecilku Nurhani Athilah.Entry mengenail Hani akan aku ceritakan kemudian.

Aku telah selamat melahirkan buah hatiku pada hari Selasa 27 Disember 2011 jam 4.32 pagi bersamaan
2 Shafar 1433H secara caesarean.Bermulalah tittle baru dalam kehidupanku.Umi kepada si kecilku Hani.

Selepas bersalin, aku telah mengambil cuti bersalin selama 3 bulan.Sepanjang tempoh berpantang aku telah
dijaga oleh ibuku dan juga keluarga mertuaku di samping suami tersayang.

Makanya pada 26 Mac 2012 aku telah kembali bertugas semula.26 Mac juga merupakan hari kelahiranku yang ke-26. Aku amat bersyukur ke hadrat ilahi kerana dalam usia 26 tahun aku telah mempunyai sebuah keluarga bersama seorang puteri permata hati. Alhamdulillah.











No comments:

Post a Comment